28 Eylül 2012 Cuma

Gelir Gelmez Festival '12


Merhabalar,
En son blogumda sizlere festivalin haberini vermiş ancak il dışında olduğum için açılış günü orda olamayacağımdan bahsetmiştim.

22 saatlik bir otobüs yolculuğunun ardından İstanbul'a ayak bastım ve işte sonunda koşarak festivale gittim.

Yine o müthiş kitapların müthiş kokuları karşıladı ben daha adımımı içeri atmadan...
''Tamam.'' dedim kendime, ''bugün keyifli geçecek.''
Sırasıyla tüm sahaflarda kitaplara bakındım, kitaplar aradım, kitaplar soludum, güleç yüzlü sahaflar ile sohbetler ettim ve işte henüz girdim eve.

Yeni insanlar tanımanın, kitaplar hakkında sohbet edebiliyor olmanın, bir kitaba bakınırken fikir alışverişi yapabildiğin insanlarla bir arada bulunabiliyor olmanın güzelliğiyle ufak bir tebessüm, gezindim tüm gün.

İsminizi dahi bilmiyordum ak saçlı beyefendi ancak kitapların içinde dalıp gitmişken dahi güler yüzünüz ile bana yer açtığınız için teşekkür ederim.
Siz hanımefendi, Şibumi'nin ilk basımı üzerine sohbet ettiğiniz için teşekkür ederim. Söylediğiniz yerde baskıyı buldum, tekrar teşekkür etmek için bakındım ancak sizi göremedim. Sağolun.
Siz genç beyler, sohbetiniz bizler kitapları incelerken çok iyi geldi, teşekkürler.
Ve elbette ki şu kocaman dünyanın içinde nefes almamızı sağlayan, bizlere yepyeni dünyalar, yepyeni kapılar, yepyeni hayaller ve yepyeni umutlar açan sizlere sonsuz teşekkürler sevgili Kitaplar...
Ve geri kalan tüm eski, barış, huzur, sahaf, kitap severler...
Böyle güzellikleri beraberce paylaşabiliyor olduğumuz için teşekkür ederim. Festival alanından ayrılırken gördüm ki birlikle huzurlu kalmamız için hala bir umut var.

Ve işte eve geldiğimde elimde Şibumi, Yurttaş Kane, arşive eklenecek ve bir kez daha Huysuz İhtiyar'ı yad ettirecek 5 adet gırgır ile iki de fotoğraf var sıcak bir mutlulukla.

Hemen Yurttaş Kane'e başlıyor ve bundan sonraki yazımın bu kitap hakkında olacağını umut ediyorum.
Sağlıcakla kalın sevgili kitapseverler...

Keyifli okumalar..
Unutmayın; hayat sayfalarda...

5 yorum:

acemi blogger dedi ki...

Bir aksilik çıkmazsa yarın bende gitmeyi düşünüyorum. Güzel geçek inşallah.

kitaplarlayasiyorum dedi ki...

Umarim siz de keyif alirsiniz.
Daha sonra goruslerinizi paylasirsaniz cok mutlu oluruz.
Kitapli gunler dilerim. :)

diren karadeniz dedi ki...

geçirdiğim bir rahtsızlık nedeniyle bu sene katılamadığım festival oldu maalesef.
İmkanı olan herkes umarım katılır ve böyle güzel festivaller devamlı yaşanır.

kitaplarlayasiyorum dedi ki...

Çok geçmiş olsun sevgili Diren Karadeniz.
İnanın her zamanki gibi güzel bir festivaldi. Belki bitmeden önce iyileşirsiniz ve katılma fırsatınız olur.
Tekrar geçmiş olsun..

Kitaplı günler dilerim...

Adsız dedi ki...

Bende ordaydım :) taşıyamayacağım akdar kitap aldımda aldım :)
iyi ve kötü yönlerinide gördüm..

bu arada sahibini bekleyen 16 adet hediye kitabım var senin olsun istersen beklerime fendim :)

EMEĞE SAYGI

Aksi ispat edilmediği sürece, 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu 81. Maddesi gereği eserin tamamının telif hakları yazara aittir. Herhangi bir şekilde ''alıntı olduğu ve hangi yazara ait olduğu'' belirtilmeden ve yazıların linki verilmeden kullanmak hırsızlıkla eşdeğer suçtur. İlgili kanun gereği eser sahibi şikayetçi olduğu taktirde cezai müeyyidesi 3 yıldan 6 yıla kadar paraya çevrilemez hapis, 150.000/300.000 Tl ağır para cezasıdır..